Word 007 met Leadfeeder

PEP is onlangs een nieuwe samenwerking gestart met het software bedrijf Leadfeeder. De meeste bedrijven hebben inzicht in hun bezoekersaantallen, vaak met software als Google Analytics. Je ziet dan wanneer, hoe en hoeveel mensen je website bezoeken. Maar stel je voor dat jij kunt zien wie je website bezoekt. De software van Leadfeeder maakt dit mogelijk!

Waarom Leadfeeder?

Doordat je inzicht krijgt in wie je website bezoekt kun je zeer gerichte marketing en acquisitie acties gaan voeren. Stel je hebt een telefonie bedrijf en je hebt gisteren een presentatie gehouden voor een publiek van 1000 bedrijven. Normaal gesproken zal je een piek zien in je bezoekersaantallen en hopen dat iemand contact met je opneemt.

Stel je voor dat je weet welke 100 van die 1000 mensen je website hebben bekeken. En ook nog welk product. Dit geeft jou de mogelijkheid om tijdens je acquisitie een zeer gericht voorstel te doen. Je kunt precies die bedrijven benaderen die informatie over dat ene product willen. Waarvan jij al weet dat ze dat zelf al bekeken hebben. Tijdwinst door gerichte marketing dus!

Hoe werkt het?

Leadfeeder beschikt over een zeer uitgebreide database met bedrijfsgegevens. We koppelen de software aan je website en geven je zo inzicht in wie je website heeft bezocht. Daarnaast geven we je ook informatie over welke contactpersonen daar werken op basis van een koppeling met LinkedIn.

Conclusie

Leadfeeder opent een hoop deuren voor sales- en marketing medewerkers. Ben jij nog koud aan het acquireren en wil je gerichte marketing acties opzetten? Wij nodigen je graag uit voor een kop koffie en leggen je uit hoe deze techniek jouw business kan versterken.

Comments

comments