Meer dan alleen saus en uitjes.

De frikandel is een klassieke snack. Iedereen kent hem en in elke cafetaria of vriesvak van de supermarkt is hij te verkrijgen. Maar wat maakt de frikandel dan zo ‘speciaal’? Zijn het die vrijdagmiddag momentjes bij PEP waarbij deze donkergekleurde staaf smakelijk op de keukentafel verschijnt of zit er meer achter?

Wat steekt erachter?!

Vrijwel iedereen zégt frikandel, maar die ‘n’ in het midden verdwijnt vaak op wonderlijke wijze als het woord in teksten wordt gebruikt. Dan schrijven veel mensen ineens frikadel. Worden mensen onzeker of is het onwetendheid? Ben je op de goede voet bezig of kies je juist voor verandering?!

Het antwoord met betrekking tot de snack komt door een klein gebrek in het Groene Boekje; daarin stond in 1954 alleen frikadel. Maar er zit meer achter deze vraag…

In twijfel trekken….

“Dat staat zo geschreven” is misschien wel een bevestiging zwart op wit, maar toch blijft er twijfel. Zegt dit iets over je zelfbeeld of de twijfel over het product wat je aanbied. Heeft jouw logo of huisstijl wel de juiste potentiewaarde? Vertelt je bedrijfsuitstraling genoeg en kun je verantwoorden waar je voor staat? Ook al kan je product of dienst evenals de frikandel nog zo sterk in zijn schoenen staan, zonder de juiste achtergrond en uitstraling blijft het bij de consument vraagtekens oproepen? Welk bestandsdeel ontbreekt?!?

Alles in huis!

Het antwoord is creativiteit. Dat is het belangrijkste ingrediënt. Iedere vormgever heeft zijn/haar eigen stijl. Juist die unieke stijl is vaak ook de reden waarom wij gevraagd worden voor een opdracht. Net als bij de frikandel, niet alleen omdat hij goed in de markt ligt, maar ook door zijn specifieke smaak. Iedere opdracht is bij ons uniek en wordt dan ook met de grootste zorg behandeld.

Zegt u het maar.

PEP draagt zorg van ontwerp tot realisatie. Beginnend bij het ontwerp tot aan het eindproduct. Het creëren van beleving die volledig aansluit bij jouw huisstijl en wensen. Niet doelloos in de pan knikkeren maar zorgen voor die ene “juiste bite”. Gewoon zoals het hoort, dat wil jij toch ook?

Ben jij op zoek naar jouw eigen stijl en kun je daar wellicht wat hulp bij gebruiken? Neem eens contact met ons op, we denken graag met je mee!

Zorg dat je website
voor jou gaat werken

  • Identificeer wat de doelen en uitgangspunten van jouw website zijn
  • Verhoog in slechts 10 minuten de waarde van je website
  • Minder copywrite kosten
  • Gebruik blogs om je bedrijf online (beter) vindbaar te maken